تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
plusresetminus
حزب الله نيوز :روابط عمومی هواپیمایی ایران ایرتور از تاخیر ۳۴ ساعته پرواز بغداد - تبریز عذر خواهی كرد.
۰
کد مطلب : ۱۳۹۵
ایران ایرتور از تاخیر ۳۴ساعته پرواز بغداد - تبریز عذر خواهی كرد

روابط عمومی هواپیمایی ایران ایرتور از تاخیر ۳۴ ساعته پرواز بغداد - تبریز عذر خواهی كرد.
به گزارش حزب الله نيوز  ، روابط عمومی هواپیمایی ایران ایر تور روز سه شنبه با ارسال نمابري به رسانه ها در خصوص تاخیر ۳۴ ساعته در پرواز بغداد – تبریز توضیحاتی ارائه داد.
دراین توضیح آمده است: پرواز شماره ۹۷۹۰ تهران – بغداد در حال آماده سازی برای پرواز بوده كه به دلیل مشكلی كه در چرخ هواپیما پیش آمده مجبور به جایگزینی هواپیما گردید.
این اطلاعیه افزود: عمده ترین دلیل تاخیر پرواز، تصمیم مقامات فرودگاه بغداد بوده كه بطور ناگهانی بدلیل پاره ای از تعمیرات محدودیت هایی در خصوص ورود و خروج پروازها قائل گردیده اند بدین صورت كه از ساعت ۵ صبح لغایت ۲۲ شب اجازه پرواز ( Permission ) داده نمی شود.
اطلاعیه اضافه كرد: پس از اجازه فرودگاه بغداد هواپیمای جایگزین به منظور انتقال مسافرین به مقصد عازم و مسافرین به مقصد رسانده شدند.
شركت هواپیمایی ایران ایر تور قرار بود ۱۴۰ مسافر چهار كاروان زیارتی عتبات اعزامی را از بغداد به تبریز برگرداند كه با ۳۴ ساعت تاخیر در پرواز این كار انجام شد .
مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی در این خصوص گفته بود كه شركت ایران ایر تور مسوولیت پرواز های این چهار كاروان زیارتی را برعهده داشته است.
وی افزود : بر این اساس متاسفانه هواپیمایی كه قرار بود چهار كاروان جدید زایران عتبات را به بغداد رسانده و آنها را به تبریز برگرداند در هنگام دور زدن از باند فرودگاه خارج و دچار نقص فنی شد.
\'مرتضی آقایی\' اظهار كرد: به همین دلیل این شركت به دنبال جایگزین كردن هواپیمایی برای بازگرداندن مسافران این سفر زیارتی بود كه دچار تاخیر شده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین